آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ابزار و یراق»با شیراز سرویس هیچ در بسته ای نیست
با شیراز سرویس هیچ در بسته ای نیست -pic1

با شیراز سرویس هیچ در بسته ای نیست

اپلیکیشن کاربردی شیراز سرویس که توسط شرکت راهبران کسب و کار و فناوری خلاق به شماره ثبت ۴۷۹۰۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۳۵۱۱۴۰ تولید گردیده است. برای شما؛ سادگی، آرامش خاطر، اطمینان و اعتماد، صرفه‌جویی در هزینه و زمان و قابلیت مقایسه کیفیت خدمات را به ارمغان آورده است.

شیراز سرویس پلی است میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی دریافت کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

شیراز سرویس ابزاری ساده اما حرفه ایست جهت ارائه سرویس های خدمات در محل و یا درخواست سرویس به صورت آنلاین مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب کشی، خدمات لوله کشی و تأسیسات، خدمات ساختمانی، نجاری، بنایی و ... می باشد، ما معتقدیم از همین حالا می‌توانید به سادگی در محل کار ، منزل یا هر جای دیگر خدمات مورد نیازتان را با بهترین کیفیت، در سریعترین زمان و با آرامش خاطر از ارایه دهنده سرویس خود دریافت کنید و از تجربه ای خوشایند با صرفه جویی در هزینه و زمان لذت برده و لحظه‌های بیشتری را در کنار کسانی که دوستشان دارید بگذرانید. دیگر به راحتی توسط اپلیکیشن شیراز سرویس و با اتصال به کار آزموده ترین نیروهای حوزه های خدمات، از دریافت بهترین خدمات بهرمند شوید.

هزینه استفاده از این اپلیکیشن برای سفارش دهندگان خدمات کاملاً رایگان می باشد.


آگهی دهنده: شیراز سرویس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - ابزار و یراق در شیراز
آدرس: شیراز - فلکه گاز
به روز شده در:۱۳۹۷/۵/۳
بازدید: 248 بار
ایمیل: