آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ابزار و یراق»چشمی دیجیتال درب
چشمی دیجیتال درب-pic1

چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال اتوبان
چشمی چیست ؟
به حفره ای که در وسط درب های آپارتمانی ایجاد شده و مجهز به یک لنز بوده ، چشمی گفته می شود که به کمک آن می توانید افراد پشت درب را قبل از باز نمودن درب برای اطمینان و امنیت بیشتر مشاهده کنید و سپس تصمیم به باز کردن درب بگیرید .
کاستی های چشمی های معمولی :
یکی از کاستی های این چشمی ها عدم کارایی درست در نور کم بود و عدم امکان استفاده در تاریکی مطلق بود که در صورتی که شخص پشت درب هنگام تاریکی مراجعه می کرد عمدا چراغ راهرو را روشن نمی کرد عملا این وسیله بدون استفاده باقی می ماند .
یکی دیگه از کاستی ها این بود که کودکان امکان استفاده از این محصول رو نداشتند و برای سالمندان نیز چندان قابل استفاده نبود.
معضل بعدی این چشمی ها ، زاویه دید بسیار محدود و تصویر غیر واقعی و نامعلومی بود که توسط ارائه می شد .
یک معضل امنیتی دیگر هم این بود که شخصی که پشت درب بود از روی سیاه تر شدن لنز چشمی ، می توانست به رصد شدن خود توسط صاحب واحد پی ببرد .
علاوه بر همه اینها ، عدم تنوع در رنگ و طراحی هم مواردی هست که میتوان به این مشکلات اضافه کرد .
چشمی دیجیتال :
امروزه چشمی های دیجیتالی به بازار آمده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این چشمی های دیجیتالی دارای یک نمایشگر هستند که دیدن افراد پشت درب را راحت تر می کند و این روزها کاربرد بیشتری نسبت به چشمی های معمولی یا اپتیکال پیدا کرده اند. این چشمی های دیجیتالی مدرن دارای صفحه مانیتور رنگی هستند که زاویه دید را افزایش داده اند.چشمی های دیجیتال قابلیت های بسیار بیشتری از چشمی های معمولی دارند از این رو توصیه میشود تا به جای چشمی های سنتی از چشمی دیجیتال استفاده کرد. چشمی های دیجیتال از یک دوربین و یک صفحه نمایش تشکیل شده اند تا شما بتوانید به راحتی فردی که پشت درب منزل یا محل کار شما قرار دارند را تشخیص دهید.تصویری که در یک چشمی معمولی به سختی دیده میشود توسط چشمی دیجیتال به صورت یک تصویر بزرگ و روشن نمایش داده می شود که قابل ذخیره سازی است .
چشمی دیجیتال اتوبان :
چشمی دیجیتال مدل AP28M03 محصول سال 2021 صنایع الکترونیک اتوبان با بکارگیری تکنولوژی و مهندسی بومی ، محصولی متمایز و با امکانات فراوان ، به ارمغان آورده است .
در زیر به تعدادی از قابلیت های این محصول که دو عملکرد زنگ درب ، چشمی دیجتال درب را در یک قالب ارائه داده است می پردازیم :
• نصب راحت و سریع و جایگزینی آسان آن با نسل قبلی چشمی ها ، بدون نیاز به سیمکشی و حتی هیچگونه آسیبی به در ، اولین مزیت این محصول می باشد . حتی پس از مدتی استفاده میتوان براحتی این محصول را به درب دیگری منتقل کرد .
• امکان انتخاب دو مدل مدرن یا سنتی ( کلاسیک ) و همچنین تنوع رنگ زیاد این محصول باعث شده است که علاوه بر فراهم کردن رضایت همه سلیقه ها ، بتوانید آن را با رنگ درب یا اجزاء دیگر درب ، ست کنید .
• علاوه بر این ، امکان نصب این محصول روی انواع درهای معمولی و ضد سرقت با ضخامت های متفاوت فراهم شده است .
• منوی این محصول در عین سادگی ( به دلیل مصرف بهینه باتری ) ، تنظیمات و امکانات فوق العاده ای دارد که می توانید از طریق یک نمایشگر LCD 3 اینچی آن را مدیریت کنید .
• از طریق این منو ، کاربر می تواند ملودی های متفاوت و منحصر به فرد و حتی ایرانی برای زنگ تنظیم کند و قدرت صدای زنگ را کم یا زیاد کند ، مثلا هنگام خواب می توانید صدای زنگ را برای مزاحمت کمتر ، به حداقل برسانید.
• تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش و به تبع آن قابلیت کنترل مصرف باتری، از امکانات دیگری هست که این منوی ساده و پرقدرت در اختیار شما قرار می دهد .
• امکان تنظیم تاریخ و ساعت در محصول و ثبت آنها در تصاویر رو هم می توان به عنوان ساده ترین ویژگی این محصول ، معرفی کرد .
• قابلیت ذخیره سازی 1000عکس به صورت اتوماتیک از امکانات قابل توجه این محصول هست و درضمن ، علاوه بر این که می توانید عکس های گرفته شده رو در صفحه نمایش ببینید ، می توانید با جداکردن کارت حافظه و اتصال آن به کامپیوتر ، این تصاویر را در کامپیوتر خود نیز مدیریت کنید.
• مصرف بسیار کم باتری در این محصول .مهمترین مزیت رقابتی آن نسبت به سایر محصولات هست می باشد . به طوری که ، با دو عدد باتری نیم قلمی میتوانید تا یک سال از این محصول استفاده کنید .
• نکته مهم دیگر ، در مورد باتری این است که برای تعویض باتری، نیاز به جدا کردن دستگاه از در نیست و می توان با بازکردن درب کشویی باطری ، این کار را به راحتی انجام داد .
• دوربین با وضوح بالا و لنز واید این محصول ، قابلیت نمایش و عکاسی با زاویه دید وسیع را برای کاربر فراهم کرده است .
• علاوه بر همه اینها ، لامپ LED قدرتمندی که روی قسمت بیرونی دستگاه تعبیه شده ، قابلیت نمایش و عکس برداری در تاریکی مطلق و دید کم را به این محصول اضافه کرده است . نحوه عملکرد این لامپ به این صورت است سنسور دید در شب ابتدا تاریکی را تشخیص داده و در صورت لزوم LED را قبل از عکس برداری روشن می کند .
• مهمترین ویژگی استراتژیک این محصول ، کلید زنگی است که روی بخش بیرونی این محصول تعبیه شده و شما بدون نیاز به سیم کشی به پشتوانه این زنگ و با 30 آهنگ و ملودی زیبا ، می توانید علاوه بر چشمی قدیمی با زنگ قدیمی تان هم خداحافظی کنید و البته در زمان قطعی برق هم افراد پشت درب هیچ مشکلی برای ارتباط با شما نداشته باشند .
• کلید زنگ روی چشمی به محض فشرده شدن به صورت اتوماتیک عکس می گیرد و شما حتی اگر در منزل یا محل کارتان نباشید و به عنوان مثال به دلیل خرید ، مسافرت یا پایان کار منزل یا محل کار تان را ترک کرده باشید می توانید بعدا ببینید که ، چه اشخاصی در چه زمان هایی ، قصد ورود به منزل شما را داشته اند . یا در یک کلام ، آیا مهمان ناخوانده ای داشتید یا خیر ؟
• و اما مهم ترین ویژگی و برگ برنده این محصول که مهر تاییدی به تمام ویژگی های آن محسوب می گردد ، گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش ده ساله ای است که توسط خود شرکت سازنده محصول ارائه می شود .
• محتویات بسته محصول : شامل یک چشمی (مدرن یا کلاسیک )، ماینتور سه اینج همراه با مموری کارت ، دو عدد باتری نیم قلمی آلکالاین، چهار پیچ و سه لوله متناسب با ضخامت درب است.
برای خرید این محصول به طور مستقیم به آدرس های زیر مراجعه بفرمایید :

مدل کلاسیک : https://autobantech.com/classic-digital-peephole-system

مدل مدرن : https://autobantech.com/modern-digital-peephole-system
ارتباط با ما :

آدرس وب سایت : autobantech.com
آدرس اینستاگرام : https://instagram.com/autobantech_com
آدرس تلگرام : https://t.me/AutobanTech
واتساپ : 09128699789
تلفن دفتر مرکزی : 91013767-021
تلفن کارخانه : 10-34008600-026
ایمیل : info@autobantech.com

ارتفاع استاندارد نصب چشمی درب
آموزش تعمیر درب چوبی شکسته
آیفون تصویری دو پنل
آیفون تصویری دیده بان
آیفون تصویری گویا
بهترین حفاظ درب آپارتمان
بهترین مارک یراق آلات کابینت
تحقیق در مورد معماری داخلی
ترتیب عدسیهای چشمی درب منزل
تعمیر درب چوبی باد کرده
تعمیر درب چوبی شکسته
چشمی برقی درب
چشمی جک پارکینگی سوها
چشمی جک یوتاب
چشمی درب از کجا بخرم
چشمی درب بزرگ
چشمی درب پارکینگ دیجی کالا
چشمی درب دیجیتال ارزان
چشمی درب دیجیتال بی سیم
چشمی درب دیجیتال تابا
چشمی درب دیجیتال دیجی کالا
چشمی درب دیجیتال کوماکس
چشمی درب ضد سرقت چینی
چشمی دیجیتال درب سیماران
چشمی دیجیتال درب ضد سرقت
حفاظ درب آپارتمان از داخل
حفاظ درب آپارتمان لولایی
دروس رشته معماری داخلی
دوربین چشمی بیسیم درب
رشته معماری داخلی نی نی سایت
زنگ آیفون تصویری تابا
ساخت چشمی درب
طریقه قرارگیری عدسی در چشمی درب منزل
عدسی چشمی درب منزل
قیمت آیفون تصویری 5 واحدی
قیمت آیفون تصویری 6 واحدی
قیمت پک کامل آیفون تصویری
قیمت پنل آیفون تصویری 8 واحدی
قیمت چشمی bft
قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت چشمی درب پارکینگ سوزوکی
قیمت چشمی درب پارکینگ کوچی
قیمت چشمی درب دیجیتال سیماران
قیمت چشمی دیجیتال درب hf 28 m
قیمت حفاظ درب ضد سرقت
قیمت عدسی چشمی درب منزل
کنکور معماری داخلی
لیست قیمت یراق آلات ام دی اف
لیست قیمت یراق آلات کابینت
معماری داخلی در هنرستان
معماری داخلی ساختمان
معماری داخلی مدرن
مهندسی معماری بهتر است یا معماری داخلی
نحوه عملکرد چشمی درب اتوماتیک
نصب چشمی درب
نصب چشمی درب آپارتمان
نصب چشمی درب پارکینگ
نصب چشمی درب دیجیتال
نصب چشمی درب ضد سرقت
یراق آلات تزئینی
یراق آلات تزئینی دیجی کالا
یراق آلات تزئینی مبل
یراق آلات چیست
یراق آلات درب


آگهی دهنده: رضا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - ابزار و یراق در کرج
به روز شده در:۱۴۰۰/۵/۳۰
بازدید: 127 بار
ایمیل: